Telefonen avslutar appen "LiveView Application"

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Dadde, 9 jan 2012.

1. Dadde

Dadde Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    790
    Operatör:
    Universal Telecom
    Telefon:
    Google Pixel 7

MINA ENHETER

Operatör:
    Universal Telecom
    Telefon:
    Google Pixel 7
    Platta:
    Apple Ipad Air 16Gb
    På min första Liveview slutade ena knappen fungera. På min anda Liveview lossnade glaset och jag lyckades klantigt nog limma det med ett lim så det blev helt vitt och ogenomskinligt under glaset. På min tredje Liveview slutade den andra knappen att fungera. Så här långt fungerar i alla fall min fjärde Liveview klanderfritt.

Det som däremot inte fungerar klanderfritt är parningen mot min X10. Efter ett tag så tappar den kontakten. Jag trodde först att detta var min Liveview som var dålig, men eftersom detta varit genomgående för alla fyra så undersökte jag det lite närmare.

Jag upptäkte att det egentligen inte alls är Liveview som tappar kontakten, utan telefonen som avslutar appen "LiveView Application". Jag antar att detta inträffar då telefonen behöver mer minne för det brukar inträffa i samband med att jag använder någon annan app.

Finns det något sätt att tala om för telefonen att jag inte vill avsluta denna appen? Jag använder GO Launcher och där går det att välja "Lås" under program som är igång. Detta förstår jag ingenting av för appen avslutas lik förbannat!

Måste nog även tillägga att telefonen grymt seg och detta skulle säkerligen inte inträffa med en snabbare nalle.