Fråga: Telefonen blir varm

Diskussion i 'Galaxy S6 - Allmänt' startad av Paatrick, 23 april 2015.

1. Paatrick

Paatrick Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21
    Min telefon blir väldigt varm när den laddas eller man använder den, är detta normalt? Har aldrig upplevt att en telefon har blivit varm när den laddas eller används normalt.
    Tycker även att den drar väldigt mycket batteri. Min gamla s3a drog inte ens så mycket batteri och hade även högre ljusstyrka på den. Har ni upplevt samma sak?

Edit: Min telefon lider även av lös hemknapp vilket dom flesta verkar ha på sina telefoner..

2. Keelhauled

Keelhauled Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    275
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro
    Är inne på min andra S6:a nu. Den första hade jag problem med hemknappen, vilket slutade med att den slutade fungera helt. Samt att Subkeys sluta funka.

Att den blir varm av laddningen kanske inte är så konstigt. Har kanske och göra med snabbladdningen?

Min telefon blir lite ljummen vid hårt användande men inte varm så att det stör mig.

Har du problem med knappen och att den blir FÖR varm, så tycker jag att du ska DOA den om du kan.

3. Idka

Idka Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Min blir också väldigt varm vid laddning. Snabbladdning då. Det blev rätt varm när jag synkade över allt från min gamla telefon till den nya, varmare än själva laddningen. Kör på energisparläge nu har inte märkt så mycket att den ska bli varm, börjar kännas när man spelar lite högre upplösta videos.