Telefonen hänger sig när någon ringer och när jag ringer

Diskussion i 'Desire HD' startad av treijner, 28 dec 2011.

1. treijner

treijner Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Som sagt var så hänger sig telefonen titt som tätt när någon ringer eller när jag ska ringa.. ibland går det bara avsluta "telefon appen" o sen så får jag slå pinkod igen.. Men många gånger hänger sig hela skiten så jag varken kan svara, lägga på eller prata.. de enda som hjälper då är att rycka batteriet.. Någon ska kan ha någon idé om vad problemet kan vara?

2. Thansinee

Thansinee Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Började problemen efter senaste uppdateringen? Jag fick exakt samma problem efter att jag installerat senaste uppdateringen. Kollade här på forumet och hittade en lösning som var följande: 1. starta om telefonen. 2 stäng av telefonen & ta ut batteriet minst 3 min. 4. sätt i batteriet, starta telefonen. 5. Gå in i hantera program, leta upp de 2 program som heter något med sense och välj rensa data. Detta funkade dock inte för mig utan efter samtal med HTCsupporten så var det ända som hjälpte en fabriksåterställning av telefonen... :(
    OBS! att om du rensar data i sense så återställs dina hemskärmar...

3. treijner

treijner Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Hej jag läste i någon annan tråd sen att de kunde vara synkning av kontakter med facebook som fick de o spöka så jag testade att ta bort den synkningen o starta om telefonen o efter de har de funkar klockrent