Telefonen krashar när jag ska "uppdatera alla" i market

Diskussion i 'Allmänt' startad av infexis, 16 jun 2011.

1. infexis

infexis Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

Hej, har en hel del appar installerade i luren och när de ska uppdateras nästan dagligen så blir det kaos! :( Trycker jag på "uppdatera alla" knappen i market så krashar sense vilket orsakar en massa annat strul..telefonen blir i stort sett oanvändbar tills jag har startat om några ggr och market har gett upp uppdateringarna. Vad beror detta på och hur kan man lösa det?
    Jag kör insertcoin v.43 rom med 1gb app2sd partition, har ungefär 200 appar plus minus från dag till dag :P

2. swanden

swanden Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    64

MINA ENHETER

Hade samma problem. Löste det genom att uppdatera apparna var och en för sig. Tar ett tag men det blir inga frysningar. Sen om du inte pallar uppdatera alla appar så läs igenom changelogen och uppdatera bara appar med viktiga nya funktioner. Te.x en app som enligt changeloggen bara fixat små buggar. Om du inte upplevt några så vänta med att uppdatera tills det är mer lönt eller vad man ska säga.

3. infexis

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

det är ju det jag gör redan, men jag söker lösning på problemet, inte sätt att kringgå den.. detta är en funktion som jag saknade på iphone när jag hade den.. och vill gärna kunna använda den :)

4. spunken

spunken Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Har du uppdaterat hela insert coin och kör på den senaste?

Du kan även gå in och "rensa data" under inställningar/program på marketprogrammet...

5. infexis

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

Uppdatera ROM ska jag testa senare, men det andra har jag testat. Har även testat rensa cache och dalvik utan större skillnad.