Telefonen låser sig ibland

Diskussion i 'Galaxy i7500' startad av fredroid, 24 jul 2009.

1. fredroid

fredroid Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung S21

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung S21
    Ibland när man ska låsa upp skärmsläckaren så reagerar inte telefonen på några knappar alls, inte ens power off. Då får man helt enkelt ta ut batteriet. Vad kan det bero på? Nån mer som haft det?

2. Matenrou

Matenrou Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Jag har inte haft detta, det enda jobbiga med lås knappen är väll att man råkar trycka på den en gång för mycket så låser den sig igen

3. illithe

illithe Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har inte heller haft just det problemet. Däremot så är den ibland störade långsam och fipplig att låsa upp. Kommer det en mod där man kan skippa låsknappen och köra t.ex. meny + unlock pattern så kommer jag troligtvis använda den.
    Detta tillsammans med att kameran tar 100år på sig att starta är det enda störande med telefonen så här långt. Förhoppningsvis blir allt till det bättre i kommande uppdateringar.....

4. Phrost

Phrost Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

nope inga problem med att den låser sig, kanske är en app som ligger o stökar?

enda störiga problemet jag har är att i Wikitude så visar den fel på kompassen (och POI's) om man håller den i landscape mode, vänder man upp den i portrait funkar det som det ska, men UI't är fortf i landscape...

5. fredroid

fredroid Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung S21

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung S21
    Det var nog en app, för nu verkar det funka. Fick ett annat konstigt fel som gjorde att den inte kunde ta inkommande eller utgående samtal. Alla kopplades ner efter en sekund. Men en fabriksåterställning löste det problemet.

6. frippz

frippz Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Puh! Du skrämde mig ett tag där då jag precis beställt en Galaxy och helst vill ha en telefon som inte hänger sig. ;)