Problem: Telefonen startar om sig

Diskussion i 'Galaxy S4 - Allmänt' startad av TheFatOne, 7 augusti 2013.

1. TheFatOne

TheFatOne Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Dom senaste dagarna har min telefon fått ett eget liv. Den startar om sig helt random och ibland fastnar den i en bootloop. Är det fler som upplevt detta??

Kör stockrom men med apexlauncher.
    samma beteende med root som utan

2. TheFatOne

TheFatOne Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Problemet hittat.. Det var batterier som pajat. Det var helt svullet. Problemet med att få ut ett nytt är stort. Jag ska enligt supporten skicka in hela telefonen och bli utan i typ 2 veckor

Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4

3. mb_one

mb_one Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Min mobil stänger av sig helt random, det är lite runt på den sida som är närmast baksidan på telefonen, vet inte hur det såg ut från början, kanske kan vara samma problem för mig då??

EDIT:
    Vill bara tillägga att den fungerar som den ska när laddaren är i. Så något med batteriet borde det väl vara, va nere med den på tele2 i stan också, men dom vet ju ungefär lika mycke som en lyktstolpe om telefeoner...

Last edited: 12 augusti 2013
  4. mixxno

mixxno Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    62
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 4a

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 4a
    ROM:
    Android 11
    Jag har inte haft några som helst problem tidigare men de sista dagarna har jag inge kunnat svara eller avvisa samtal. Det händer inget bättre jag drar på skärmen. Efter tre fyra försök startar den om. Ingen vanlig omstart för det går väldigt snabbt. Sedan funkar det igen...