Telefonens playlist genom USB Bilstereo

Diskussion i 'Allmänt' startad av Mr_East, 15 jul 2010.

1. Mr_East

Mr_East Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Går ju finfint att plugga in min Samsung spica till Bilstereons USB port och välja montera SD minne så kan man köra musik från telefonens minneskort samtidigt som den laddas genom USB porten. Eftersom jag lyssnar nästan jämt på ljudböcker i min tele så undrar jag om nån vet hur jag kan koppla in telen till USB porten på bilstereon och använda musikspelaren på telefonen?

2. FlyBob

FlyBob Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    30

MINA ENHETER

Klurigt, tror inte det är genomförbart eftersom USB uttaget förväntar sig ett filsystem att spela ifrån och inte någon ljudström. Har du ingen aux-port att koppla in i 3.5mm?

Vi har kollat på en rolig pryl för affären, Fm-sändare med blåtand så man trådlöst åt båda hållen kan spela musik från telefonen i bilen, men dessvärre är dom av för dålig kvalitet än så länge så vi får snällt vänta... :(

3. Mr_East

Mr_East Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Jo jag har aux port så det funkar den vägen men känns så jäkla B att behöva en kabel för ljud o en för ström... För kör man via USB så laddas ju telen under tiden och det drar ju lite ström att spela ljud från den. Men det får väl bli så tillsvidare.