Vad finns det för telefoner som använder vanilla ICS android förutom galaxy nexus. Zte ? huawei? . Hjälp mig här. Skriv också priser på de telefoner ni vet / hittar som har vanilla ICS förutom nexus då. Samt eventuella release datum. P.S Om jag inte förstår detta fel så är touchwiz på samsung mobilerna dem olika hemskärmana som har nummer 1-6 där du kan bläddra till dina olika appar eller har jag fel? Är som sagt inte så kunnig om detta. Men nyfiken Tackar för alla svar
Touchwiz är Samsung "skal" som ändrar utseendet av mjukvaran. Det är fortfarande Adnroid fast med ett annat yttre så att säga, samma sak med t.ex. HTC Sense osv. Ang. mobiler med vanilla ICS så är Galaxy Nexus den ända jag känner till som är helt ren vanilla, men jag kan ju ha missat något.
Man kan med andra ord sammanfatta det med Nexus-serien (fast Nexus One har kanske inte ICS, men åtminstone Android Vanilla). Inte heller jag känner till några andra telefoner som levereras helt vanilla.
Om jag inte minns fel så har Huawei x5 vanilla men tror den är fast på gingerbread Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Amen to that! Det är så synd att tillverkarna ska förstöra genom att lägga på sina fula gränsnitt, speciellt nu när ICS ser så bra ut. Android skulle äga ännu mer om möjligheten att välja teman fanns.
många modeller kommer snart får det vänta bara lite till tycker jag s2:an har man hört att det kommer till också
Njau... "fula" ?? Jag tycker ICS stock är enormt tråkigt och det är ju därför Samsung samt HTC håller fast vid sina egna gränssnitt, Sense 4 är helt kanon...
det är därför begreppet smaken är som baken finns antar jag Jag tycker det är direkt vedervärdigt och någon slags oansenligt skitful mix ax 80tals-design blandat med total animations-onani. kortfattat...skitfult.
Men nu var väl inte detta en diskussionstråd om vad ni tycker är snyggt eller inte? Känns ganska orelevant