Telefontips till flickvännen

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av svedin, 9 mar 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. svedin

    svedin Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 mar 2011
    Inlägg:
    12
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jo, tänkte höra om någon har något bra tips på en android till min flickvän. Just nu har hon en vikbar gammal Sony Ericsson T707 med glapp laddarkontakt och som hunden tuggat på.

    Krav (eller nja, vi säger önskemål):
    Den ska gärna vara icke-svart. Rosa, lila eller vitt är ok.
    Gärna liten.
    Helst fysiskt tangentbord.
    Maxpris ca 2600.

    Behöver inte ha jättebra kamera eller bra ljud. Sånt fixas med digitalkamera resp. ipod. Fast jag försöker ju givetvis få henne att släppa taget om äpplet så jag slipper klaga på att itunes installeras på mina datorer :P

    Nåja. Inte helt lätta krav tycker jag iaf. Kan säga att hon absolut inte ville ha en touch-telefon förrän jag lånade hem en Motorola Droid som hon fick surfa på. X10 Mini och X10 blev hon inte ett dugg imponerad av iaf, så inge Sony Ericsson.

    Kanske en Wildfire S om den kommer med lämpligt pris? Eller blade, galaxy 4, optimus one? Finns kanske mer intressant på ingående. Ingen större brådska, tror jag :)
     
  2. Blomkungen

    Blomkungen Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 dec 2010
    Inlägg:
    2 684
    Mottagna gillanden:
    419

    MINA ENHETER

    Neo/pro
    Desire Z
    Dock dyrare

    Finns inte så många med fysiskt tangentbord för 2600
    Är bara mini pro
     
  3. svedin

    svedin Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 mar 2011
    Inlägg:
    12
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Såg Galaxy 4 recenserad av Swedroid med fysiskt tangentbord, den verkar ok, inte kanon. Repmagnet som X10 mini stod det, inte alls bra! Håller jag med om att utbudet inte är så bra, utan får ta det som att om det finns så är det ett stort plus.

    Några inkommande modeller? Håller mest utkik på high-end lurar så jag lär ju ha missat något?
     
  4. thorstenn

    thorstenn Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jul 2010
    Inlägg:
    641
    Mottagna gillanden:
    77

    MINA ENHETER

    Nya SE mini pro ryktas komma runt maj om du pallar vänta. Verkar vara en ganska rejäl update
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.