[Telia] HTC Desire

Diskussion i 'Telia, Fello & Halebop' startad av Adam, 27 jun 2010.

  1. Adam

    Adam Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 maj 2010
    Inlägg:
    393
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Hej alla droidare!

    Beställde min Desire för 1-1,5 månader sen och har inte fått den än. Är de någon av er som hört något om telia och desire? Jag har försökt ringt deras kundservice och så men har inte orkat vänta 2 timmar på att få prata med någon.

    Så igen, har ni hört något om telia och desire? Jag tycker iaf att dom borde höra av sig och säga varför jag inte fått min telefon.
    Borde väll få någon kompensation också?

    MVH / Adam
     
  2. Aegd

    Aegd Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 maj 2010
    Inlägg:
    82
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Det handlar om att leverantörerna inte får in HTC Desire i den volym som kunderna efterfrågar produkten. HTC Desire blev mycket populärare i sverige än vad Telias leverantörer räknade med, vilket har medfört att de inte kunnat leverat nog många enheter. Efterfrågan är helt enkelt större än tillgången.

    Du kommer nog inte kunna få några tydliga svar från kundtjänsten och inte heller direkt från butikerna, då inte de som är lageransvariga på Telias butiker inte har någon djupare insikt i hur snabbt eller när Telias leverantörer får in varor och i vilken mängd som de tar emot. De som lägger ordrar ser i regel bara om produkten är beställbar eller inte, dvs om den ingår eller inte ingår i telias sortiment.
     
  3. Adam

    Adam Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 maj 2010
    Inlägg:
    393
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Tack för svaret, tråkigt att höra dock.