ROM: Teman och extras till GingerMod

Discussion in 'Galaxy S2 - ROM-filer och utveckling' started by nimoi, Feb 13, 2012.

1. nimoi

nimoi Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej,

har precis flashat min nyinförskaffade Samsung Galaxy S2:a med GingerMod och har sett på nätet att det talas om teman och extras (t.ex: swype keyboard) med ingenstans hittar jag vare sig teman eller extras.

Är det någon som kör GingerMod och kan dela era erfarenheter? Har inte hittat någon renodlad, eller mer omfattande tråd om gingermod här på swedroid.

Tack på förhand!

2. Facit

Facit Bannlyst Bannlyst

MINA ENHETER

Hej.

Kul att du har hittat den bästa Gingerbread romen. Allt detta går att ladda ner direkt i mobilen, en feature som andra roms har stulit/lånat.

Gå in på settings och sen Gingermod Updates och där har du en knapp som heter extras. Där har du allt, bara ladda ner och sen bootar den automagiskt och installerar det du väljer. Sjukt smidigt.

nimoi likes this.
  3. flippzii

flippzii Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Facit du är ju som en applefanboy fast gingermod ist :o

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

poipen and Klashosh like this.
  4. Facit

Facit Bannlyst Bannlyst

MINA ENHETER

varför det? Gingermod är den stabilaste GB romen som finns ute. Så vad är felet med att säga det?

Jag har inga problem med att testa andra saker, men det är ingen annan rom som är i närheten bara...

5. flippzii

flippzii Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Byt ut gingermod mot iphone4s,rom mot telefon och GB mot apple. Och voliá en applefanboy i ett nötskal ;)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk