Textrastrul

Diskussion i 'Applikationer' startad av christer.ask, 27 jul 2018.

  1. christer.ask

    christer.ask Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 aug 2013
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Eftersom Samsung i sin oändliga visdom plockat bort möjligheten att ha personliga sms-signaler installerade jag Textra, mycket bra app för övrigt, men jag lyckades på något vis göra frugan ljudlös så att säga, bredvid hennes namn när jag får eller skickar ett sms är en överkorsad svart klocka, modell kyrkklocka alltså, om någon undrar, har letat mig grön i inställningarna hur jag får bort den, men inte hittat något, för en annan inställning kan man ha ljud eller ljudlöst på, men den påverkar inte hennes sms-signal. Mailade konstruktören av sagda app, fick rådet att långtrycka på hennes namn i listan. Vilken jämrans lista? I telefonboken eller? Där finns det ju inga alternativ! Vad göra? Hur göra?
     
  2. rufy93

    rufy93 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 feb 2010
    Inlägg:
    1 882
    Mottagna gillanden:
    410
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Galaxy S22

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Galaxy S22
    Har själv inte använd appen.

    Du borde få en lista med alla sms trådar när du öppnar appen, I den listan letar du upp ovannämnda person.

    Fortsatt I samma lista långtrycker på konversationen (istället för en kost tryck för att öppna den) för att få diverse alternativ.
     
  3. inact_0049

    inact_0049 Guest

    Listan han syftar på finns i Textra-appen och inte i telefonboken. När du öppnar upp Textra får du lista med dina senaste konversationer. Om du långtrycker på din flickväns konversation och sedan klickar på dom tre punkterna uppe i högra hörnet--> Anpassa--> Aviseringar så borde du kunna hitta det du söker där. Om du inte vet vad du ändrat kan du välja "Återställ till standard" längst ner.
     
  4. christer.ask

    christer.ask Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 aug 2013
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Det ante mig, jag brukar vara så snål att jag raderar sms vartefter jag läst och/eller svarat på dem, så då måste jag "samla på mig" några sms först, inklusive något från min hustru för att få fram den listan. Tack, hoppas det funkar senare då när jag fått någr sms till, måste det vara från olika personer eller kan jag be frugan skicka 3-4 test sms bara? Funkar det månne?
     
  5. inact_0049

    inact_0049 Guest

    Be henne skicka ett enda sms, det räcker. Du kan även skicka ett sms till henne, det fungerar lika bra.