Theme som är skapad för tabs?

Diskussion i 'Samsung' startad av tituten, 24 maj 2012.

1. tituten

tituten Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ber om ursäkt om min post är redan svarad och jag missat allt.

Men testar. Jag har min Tab som ej är rootad eller så, Men vill ändra min look med den som jag gjorde med min SG2 lur , Suttit och kollat runt med GO Themes och testat mig runt men finner inget som känns att den skapad för Tab utan allt blir skevt i Tab men funkar lysande i lur.

Om någon kan hjälpa mig på rätt väg skulle jag bli verkligen glad!

Men sedan undrar jag om det finns någon APK som man kan använda att organised sina apps om man ej vill ha theme, Menar i liknade style som man kan göra med tex GO Theme.

Hoppas någon kan hjälpa en nybörjare på rätt väg

2. chucken

chucken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    318

MINA ENHETER

3. tituten

tituten Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag maste forst verkligen be dig om ursakt, Jag sag ditt inlagg samma dag men sedan sa har bara minnet ej kommit tillbaka.

TACK den ar riktigt snygg och amfora sa, Lite trakigt ar det ju att man inte kan bygga likt man ar van vid Themes for lurarna men men.

Men har suttit som ett barn i en oken(vart jag sitter just nu ar den en sann oken, Men men) Men jag har sett ADW theme som jag har uppfattat att det var snygga men da man ej kan framfora det lokala spaket sa blir det som att tala i en vagg.

Men ar det korrekt att det ar ADW som har Themes som funkar bra till Tab, Eller ar det jag som ar helt galen?

Men verkligen ett stort tack igen for ditt tips, Hjalper mig verkligen till en glad man!