Thrutu gratis samtal

Discussion in 'Applikationer' started by muki91, Mar 4, 2011.

1. muki91

muki91 Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Såg på idg.se denna app för android som liknar Viber.
    hemsida http://thrutu.com

Youtube video som visar feature som finns http://www.youtube.com/watch?v=kSfD8PSk3lk&feature=player_embedded

Market https://market.android.com/details?id=com.thrutu.client

Beskrivning tagen från market place
    With Thrutu, share location, photos, and more – without leaving the phone call.
    Thrutu brings new fun and function to the phone call. Share location, contacts, photos and more – all at the touch of a button. It’s so simple that you’ll wonder why phone calls couldn’t always work this way.

någon som har testat den?

2. josåatt

josåatt Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Tack för tipset, verkar som en schysst app men den har samma problem som alla andra sådana här appar, man måste få upp en kritisk massa som använder den. Det är inte många av mina vänner och familj som har android och det är ännu färre som man kan få att använda den här appen. Skype är ok och Viber är ju populärt på iphone men har inte kommit till Android.

Dessutom tappar jag lite av viljan att leva när jag ser skådespelarinsatserna i videon. "Bro, where are you?"

3. Reconnnn

Reconnnn Professional Droid Hedersmedlem

MINA ENHETER

Är det trådens namn som är konstigt eller har jag missat något? Vad har detta med gratis samtal?

4. muki91

muki91 Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

detta funkar likadant som Viber som finns till iphone nu och kommer till android snart. Man ringer gratis till andra som har Thrutu app. Sen kan man också skicka bilder, kontakter och andra saker med den man pratar med helt gratis

5. Antion

Antion Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Då antar jag att det går genom sin "mobilsurf" eller Wifi om man är ansluten på det...
    men saken är ju att hos dem felsta mobilabb leverantörerna så ingår ju inte ip-telefoni i "mobilsurfet"

Copy paste från Telia ;)
    "All typ av mobilsurf ingår inom Sverige, utom trafiktyperna IP-telefoni och fildelning (peer-to-peer)"

6. Bulan

Bulan Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Låter som en bra tjänst, vore bra om Google köpte upp och implementerade i standard Android så det fick lite genomslagskraft

7. Magnus

Magnus Först på /forum Medlem

MINA ENHETER

Bättre om dom lanserade sin google voice i flera länder än usa.

8. dalton

dalton Android Apprentice Medlem

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Oneplus nord

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Oneplus nord
    Har testat det nu, vet inte om man ringer gratis dock. Det går att skicka bilder och plats.