Tidtagning av olika uppgifter

Diskussion i 'Applikationer' startad av robfor48, 23 mar 2011.

1. robfor48

robfor48 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag skulle vilja ha tag i en tidtagningsapp till min androidtelefon som jag kan använda för att mäta den tid som jag spenderar till olika uppgifter under dagens lopp.

Enkelt förklarat skulle jag vilja ha en klocka som räknas upp hela tiden och sen bara klicka på den syssla jag för tillfället håller på med. Efteråt kan jag sen se hur mycket tid som lagts på var och en av mina uppgifter.

Är det någon som känner till om det finns någon app som kan stämma in på mitt behov?

OBS! tidtagningen behöver inte vara mer exakt än att den räknar minunter och timmar

2. Nerre

Nerre Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    199
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Xperia Z1 compact

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Xperia Z1 compact
    Övrigt:
    Smartwatch 3
    Timetracker brukar en sån grej kallas.

3. robfor48

robfor48 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

OK, tackar, jag har hittat några på market som jag provat.

Timetracker, gjord av Sean Russel är grym, precis den jag var ute efter, enkel och funktionell.
    Klockan går hela tiden och man markerar bara i listan vad man håller på med just nu, jag har valt att endast en task kan vara aktiv i taget så när jag ändrar aktiv task så stängs den föregående av.

Man kan se veckovis vad man lagt tid på sammanställt i en enkel rapport, man kan även lägga in tider i efterhand (om man missat att slå igång timer, vilket jag utgår ifrån att man kommer att göra)

Tack för hjälpen med att få in mig på rätt väg.

4. Nerre

Nerre Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    199
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Xperia Z1 compact

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Xperia Z1 compact
    Övrigt:
    Smartwatch 3
    Ja att kunna justera i efterhand är viktigt.

Jag körde Titrax på datorn förut och ofta glömde man byta task när man började jobba med nåt annat, och då vill man ju enkelt kunna flytta tiden mellan två tasks (det klarade inte den, man fick manuellt justera ner den ena och sen upp den andra).