Till SE personalen i forumet

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av aten, 10 juni 2010.

1. aten

aten Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det går hantera X10 mini i Ubuntu. Se bilden. Ni som jobbar på SE och är inne på forumet när kommer "PC Companion" som .deb eller är ni rädda för att driva frågan? Efter som ni är för lata för att fixa OTA måste det ju komma möjlighet att hantera och patcha via andra alternativ än Win.X.X

(jo ni ser rätt när man ansluter x10 mini säger den att man har root åtkomst men det är bara delvis sant. Det gör det inte på en HTC lur)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Jag är ingen Microsoft eller SE hatare så glöm den diskussionen. Ingen fanatiker av Ubuntu finns många andra fina alternativ i mitt hem.
    Har bara valt ett snabbare, säkrare, billigare och framför allt användar vänligare alternativ som så många andra.
    Om jag trodde det skulle hjälpa hade jag gjort en omröstning i ämnet men jag förväntar mig tystnad från SE som vanligt. Rätt kul läsa om update i manualen (pdf) på SE's support sidan.
    Hahahaha :-D
    Hälsningar från en trogen kund Privat/Jobb sen 1994, som börjar leta alternativ till SE och HTC.