Tillbehör till Acer

Discussion in 'Liquid/Liquid E' started by Nickemannen, Dec 12, 2009.

1. Nickemannen

Nickemannen Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har dålig koll på det här, så det här är kanske en dum fråga, men jag undrar hur det ser ut med tillbehör till Liquid. De jag främst är ute efter är ett "mellansteg" med mikrofon som jag kan koppla mellan telefonen och mina egna hörlurar. Finns det? Jag har sett en variant som är gjord för Iphone, men enligt uppgift även ska passa till Hero. Kommer den också att passa till Liquid?

Finns det något tillbehör med FM-sändare som man kan koppla in om man vill ha radio förresten? Kanske inte så viktigt, men kul om det finns.

2. grushog

grushog Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag hade sedan tidigare en billig variant av det du beskriver till min iPod Touch. Den fungerar bra även till Liquid. Det var ett tag sedan jag köpte den så jag har tyvärr inte kvar några länkar eller så.
    Köpte den på ebay för några tior.

Svarsknappen fungerar f.ö. även som play/pause i Sveriges Radio-applikationen som diskuteras på annan plats här på forumet :)

3. Nickemannen

Nickemannen Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Låter lovande!

Går det även att kontrollera musikspelaren via kontrollen på sladden på något sätt? Egentligen skulle man ju vilja ha en en sladd som utöver mikrofon även hade en full fjärrkontroll för musik, det var guld innan när jag hade det till min nuvarande SE-mobil.

4. bonji

bonji Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

billaddare, anti-reflective screenguard samt hållare i bilen är något som jag skulle vilja ha till denna enhet.

5. roxer2b

roxer2b Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Hmm. Nu när du säger det måste jag fan testa mitt USBheadset med sådana kontroller på. Haha. :)

6. grushog

grushog Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Har bara testat med nemoPlayer och där fungerade det tyvärr inte. Skall försöka testa med någon annan app senare.