Diskussion: Tillbehör till Galaxy S9 Ultra

Diskussion i 'Galaxy Tab S9-serien' startad av Mundane, 16 aug 2023.

1. Mundane

Mundane Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    281

MINA ENHETER

Tänkte att vi kan tipsa varandra om tillbehör i denna tråden.

Dessvärre har jag inte hittat något bra tillbehör som är direkt till för S9 Ultra, men tänkte att jag kan inleda med något i alla fall.

2x USB-C och 2X USB-A 100W laddare med stöd för både QC4 och PD 3.0 (Full snabbladdning för det mesta, inkl Samsungprylar.)
    Baseus 100 W snabbladdare, PD USB C-strömförsörjning med GaN II Tech 4-port [2USB-C + 2USB] Laddningsstation för MacBook Pro/Air, USB-C Laptop, iPhone 13/12, Samsung Galaxy Black : Amazon.se: Elektronik
    I skrivande stund 384:- med 20% kupongen som finns där. Jag köpte en förra året och är mycket nöjd.

Det verkar rätt klent än så länge på skydd/skal, men hoppas vi tillsammans kan lista några bra.

2. Putte i Parken

Putte i Parken Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    180
    Operatör:
    Fello, Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S25 Edge

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello, Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S25 Edge
    Platta:
    Samsung Tab S10 Plus 5G
    ROM:
    Android 16
    Platta 2:
    Samsung Tab S9 Ultra
    ROM:
    Android 16
    Bytte in en Tab S7+ 5G och en Tab S8+ wifi, funderade på det där med lämpligt skydd på de nya plattorna. Men så kollade jag upp måtten på Tab S9+ wifi och upptäckte att de är bara 0,4 mm större på höjd och bredd så då avvaktade jag, och när de nya kom så provade jag med de "gamla" book cover och det fungerade alldeles utmärkt, återanvändning kallas det väl... Har även ett bookcover keyboard för Tab S8+ som även fungerade på Tab S7+ 5G utan problem. Det enda som händer med Tab S9+ wifi är att plattan anser att detta tangentbord inte är avsett för Tab S9+ wifi och kan bete sig konstigt, men än så länge har vi inte sett några konstigheter.
    S7+ :285 x 185 x 5.7 mm
    S8+ :285 x 185 x 5.7 mm
    S9+ :285.4 x 185.4 x 5.7 mm

3. Jocce81

Jocce81 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    60

MINA ENHETER

Beställt en S9, beställde även Samsungs Book Cover Keyboard Slim på chansning. Någon som provat det? Känns det smidigt och bra?

/Jocce

4. corb06

corb06 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    672
    Operatör:
    Tele2 Obegränsad
    Telefon:
    Samsung Galaxy S25 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2 Obegränsad
    Telefon:
    Samsung Galaxy S25 Ultra
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy Watch6 Classic
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S10+ 5G
    Platta 2:
    Samsung Galaxy Tab S7 Wifi
    Packade upp S9+ och tillhörande Book Cover Keyboard idag. Det är ingen som sagt att känslan av materialet jämfört med Book Cover Keyboard från S7-serien skulle vara så här mycket "nice:igare" att hålla i. Tangenbordsdelen känns lite tjockare än S7+:ens och samtidigt lite stabilare. Däremot går inte locket för pennan igen lika lätt som S7ans, men det kan vara en slitage-fråga...
    Lang-knappen är dock fortfarande kvar och stör :)

Någon som provat Spigens skal till S9? Eller Samsungs outdoor-skal?