Magnetisk micro-usb adapter
Jag aldrig handlat från Ebay, men jag får det ihop till 65 kr inkl frakt o det tar 2-4 veckor för leverans?
Här kan du hitta samma typ av Magnetisk micro-usb adapter från en svensk nätshop:
http://www.toppshop.se/474-micro-usb-adapter-laddare-magnetisk-sony-xperia-z1-z2z3-z-ultra-z1-z3-compact-.html
69kr inkl frakt. Jag beställde i fredags, betalade med paypal o fick besked att den skickats igår (måndag). Uppdaterar detta inlägg när jag har den i handen.
UPDATE: Fick den hemskickad i vaderat kuvert, inte större till ytan än ett frimärke. Jag är nöjd o skulle handla där igen. Inget stort sortiment dock.
Nu väntar jag bara på telefonen! :-)
UPDATE 2:
Nu har jag telefonen hemma att testa med, och även om magneten i laddaren är stark nog att lyfta upp telefonen, så måste man se till att laddningskontakterna matchar upp korrekt - som att trä en nål med tråd!
Telefonen måste ligga ner på plant område, det går inte att ladda den o använda den samtidigt i handen, då glider laddningskontakterna ur.
Det enda vettiga användningsområdet är när telefonen ligger stilla o man t.ex laddar den på sängbordet över natten. Det funkar för mig då jag stänger av luren under natten.
Last edited: 9 oktober 2014