Tio program från Bonnier kommer att inkluderas när den nya Galaxy Tab 10.1

Diskussion i 'Samsung' startad av Maxinux, 19 jun 2011.

1. Maxinux

Maxinux Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

bernard och zaphyrdroid gillar detta.
  2. Love

Love Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Går dessa att ladda ner till USA-köpta Galaxy tab 10.1 också, eller är det bara om man tjackar i S? Hittar inget på Market iaf...

3. bd85

bd85 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

Beror på att de inte har släppt apparna än. Och de lär vänta ett tag med att släppa de fria på market så de blir exklusiva för just Galaxy Tab under en tid. Köper man en GT i swe så får man apparna plus prenumeration/premium konton av ett värde av 1000:-.

En positiv sak är att Tv4play appen är Honeycomb anpassad, och inte samma skit som finns på market idag.
    Hoppas innehållet är i ett format (mp4) som är optimerat för android så man kan kan se innehållet i samma kvalitet som youtube appen erbjuder (720p) och inte att de kör flash video.

Med Sf Anytime kommer du kunna hyra och se film direkt på plattan.

Tror alla appar kommer släppas lös på market eftersom då de drar in pengar genom att användaren får köpa premium konton.
    Vore konstigt ur en ekonomisk synvinkel att låsa in sig på endast 1 enhet och på så sätt få ett mindre antal användare.

Tagit från bonniers sida
    " Androidappen DN+ kommer inom kort att finnas på Android Market och kan laddas ner till plattor som har minst version 3.0 av Android. Den är anpassad för en skärmstorlek från cirka 9 tum och uppåt"

Sent from my MZ604 using Tapatalk

4. Love

Love Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

trevligt. Ska till staterna om några veckor, håller på att försöka utröna om det är bästa att köpa där eller i Sverige (lutar åt det förstnämnda)

5. lurson

lurson Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Är det någon som vet säkert om dessa program och att erbjudandet på 1000 kr prenumerationspengar gäller alla beställningar eller endast de som köps via affär. En person på kundtjänst sa att man måste handla över disk för att få det. Låter väldigt konstigt då det inte finns Telia butiker överallt i Sverige.

6. bd85

bd85 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

Nu finns alla tappar utom Sf Anytime ute på market.
    Tv4play appen har blivit uppdaterad och fungerar nu med HC men vet inte det är denna app som följer med Galaxy vid köp.
    Bilden är rätt kass så man får väl hoppas det kommer en enkom version för tablets med bättre bild

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk

7. Tatty

Tatty Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Pratade just med telias kundtjänst. Han kände inte till någon sådan "kampanj" sa han. Troligtvis finns erbjudanden på apparna om man binder upp sig för någon prenumeration.

Om någon lyckas köpa samsungen idag, så berätta gärna hur det ser ut med detta!

8. stefanli

stefanli Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    45

MINA ENHETER

Enligt telia twitter så kommer alla som beställt via nätet eller i butik att få en "voucher" för detta

9. RikardX

RikardX Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

SF kommer släppa uppdateringar i första hand via Samsungs app market. Den är optimerad för 10.1 och inte något annat format i detta läge. Den kommer senare på andra plattor men vilka är inte spikat än.

10. RikardX

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

11. bd85

bd85 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

@Rickardx
    Chansar på att du ligger bakom appen så du kanske har svar/info

När kommer SF anytime till Samsung apps tror Du?
    Sitter med en wifi-ohly från Usa och SF appen finns inte där, och Ja, jag är inne på Samsung apps Sverige
    Vad kommer ni kunna erbjuda för bild kvalité och Ljud? Kan man hoppas på HD liknande den man hittar i öppen för Youtube?

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk

Last edited: 1 jul 2011
  12. RikardX

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag kan svara på en del av detta. Geotaggning gör att du bara kan se filmer som finns i det land/ den markad du befinner dig i. SF finns just nu bara i Norden. Nya apk:er finns då det finns uppdateringar så det dröjer ett tag.

HD finns inte just nu, men kvaliteten är mkt bra och tillgänglig i flera format.

13. RikardX

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag kan svara på en del av detta. Geotaggning gör att du bara kan se filmer som finns i det land/ den markad du befinner dig i. SF finns just nu bara i Norden. Nya apk:er finns då det finns uppdateringar så det dröjer ett tag.

HD finns inte just nu, men kvaliteten är mkt bra och tillgänglig i flera format.

14. bd85

bd85 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

Så appen är för tillfället bara tillgänglig om man köper en Galaxy i sverige och har då appen installerad?
    Dröjer det länge innan den dyker upp i Samsung Apps?

Så huvudfrågan är när man kan ladda ner den från Samsung market/android market?
    Inte hur tillgängligheten/innehållet skiljer sig mellan länderna då jag är och bor i Sverige så det där med geotaggning är inget som ska påverka.

Du sitter inte på. apk för appen och kan Maila den, så man får testa då jag inte har appen installerad från fabrik.

Last edited: 3 jul 2011
  15. RikardX

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Samsung Apps

Nu finns SF Anytime i Samsung apps. Kommer även att läggas ut på android market inom kort. En version 2 kommer även snart med time/duration, resume etc :-)