Se där, dom har alltså släppt appen nu

Är lite irriterad på JAYS för att dom nu har släppt 2 headsets som båda är kompitabla till t.ex iPhones men inte ett enda som fungerar med t.ex Sony Ericssons Xperia mobiler eller Nokias telefoner osv... Hoppas dom börjar göra ett headset som passar mig/oss Xperiamänniskor med. Det enda som behövs är ju att dom löder kontakten på ett annat sätt
Jag är väldigt nöjd med mina Q-Jays, jag har även ett par A-Jays Four som jag nästan inte har använt, men som jag tycker verkar bra med. Dessutom är ju JAYS ett svenskt företag. Jag gillar dom!
edit:
Japp, ska funka
"- Works with most Android devices and One-Button Earphones on the market."
Edit: Testade appen lite snabbt, det verkar väldigt bra faktiskt. Får den dock inte att fungera ihop med Winamp, det enda jag kan göra är att höja/sänka volymen på telefonen med headsetknappen, kan dock inte play/pausa winamp. Har inte provat att svara/lägga på samtal än heller.
Har valt att Winamp ska vara mediaplayern i JAYS-inställningarna. Har även provat att ha "Headset control" eller vad det heter både ikryssat och urkryssat i Winamp, men det funkar ändå inte. Någon som har löst problemet?
Verkar gå att play/pausa winamp när man har winamp uppe, men inte när winamp spelar musik i bakgrunden

Click to expand...