tips och kunnande av er som har blade

Diskussion i 'Blade' startad av mape82, 27 dec 2010.

1. mape82

mape82 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    29

MINA ENHETER

för en annan som är väldigt nära att köpa en ZTE Blade.

har läst igenom forumet och har fått svar på lite olika frågor jag undrat över, men inte alla, så hoppas att ni kan hjälpa mig.

fråga ett, är det lcd eller oled som säljs hos comviq och telia? har förstått att det vart 512 i minne tillslut.

Fråga två, hur kommer denna telefon stå sig. vad jag undrar över är "snabbhet" klarar den av alla appar på marknaden galant nu? såg en diskussion om spel, klarar den av enkla och medeltunga spel? hur är det med tex angry birds efter att ha lagt in 2.2?

fråga tre, visst är det som man kan läsa nån tråd bakåt att det är gratis att låsa upp telefonen? är det enkelt, ni som prövat?

fråga fyra följer det med ett minneskort i lådan? eller är det bara telia som skickar med?

tacksam för svar!

Last edited: 27 dec 2010
  2. exec

exec Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

1. LCD

2. Har inte hunnit testa alla appar på market ännu ;) Men jag tycker telefonen flyter mycket bra med 2.2 inlagt och angry birds fungerar laggfritt för det mesta, ibland när det är en stor bana med många "hinder" kan det lagga lite när banan laddas.

3. Jag har inte behövt låsa upp min telefon men det ska tydligen vara väldigt lätt bara man följer instruktioner.

4. Både telia och comviq skickar med ett 2gb minneskort, mitt låg utanför själva ZTE-lådan så det var alltså telia som skickade med det.

Hoppas mina svar har varit till hjälp. :)

3. mape82

mape82 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    29

MINA ENHETER

tackar! nu är den beställd!

Last edited: 27 dec 2010