Tips: Tips på bra deal på Z1

Diskussion i 'Xperia Z1 - Allmänt' startad av Parika, 15 okt 2013.

1. Parika

Parika Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Går i köptankar och tänkte att en tråd med tips på bra priser på denna telefon kan vara intressant.

Har själv ett Halebop abonnemang som jag funderar på att förlänga 24 månader.

Priset på Z1 blir då kontant (utan förhöjd månadsavgift) 3609:-. Samma pris som en Galaxy S4 och bara knappt 500:- dyrare än "gamla" Z. Måste ju betraktas som billigt jämfört med hur stor prisskillnad det är mellan dessa telefoner normalt just nu.

2. nyberabb

nyberabb Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

exakt det jag själv kommer välja om en 18dagar

3. Parika

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Väntade lite med att slå till...och lika glad för det är jag :)

Nu ingår både en SmartWatch2 och tillbehör för 500:- för samma pris. Alltså 3600:- vid 24 mån Halebop Rubbet.

4. elpapo

elpapo Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    92

MINA ENHETER

Nackdelen med Halebop tycker jag är att det är surt att betala för telefonen. Jag får med en Nexus 5 utan förhöjd avgift och utan kontant med 3. Total 1gb 299kr i mån, fria samtal osv. Z1 skulle kosta 50kr mer i mån tror jag... 349kr. Liksom Note 3 samma deal. G2 fick jag utan förhöjd avgift som N5. Frugan valde s4, även den utan förhöjd avgift. Motsvarande rubbet är det tror jag, total abb hos 3?

5. Parika

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Om jag går in på 3 och väljer en Z1 med 3Total 1GB 24 månader så kostar telefonen 995:- med förhöjd avgift 149:- och abonnemanget kostar 299:-. Alltså totalt 448:-/mån.

Halebop med Rubbet kostar telefonen inkl klockan 3600:-. Abonnemanget kostar 269:-/mån. Fria samtal och sms/mms. 3 GB data. Ingen förhöjd månadsavgift.

6. Coistrel

Coistrel Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    638
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    iPhone 13 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    iPhone 13 Pro
    Telefon 2:
    Google Pixel 4a
    Telefon 3:
    Oneplus 5T
    Övrigt:
    Chromecast with Google TV
    Toshiba Chromebook 2
    Vilken förbaskat bra deal! Synd att jag missade denna, då det var mellan Z1 och Nexus 5 valet stod. Föll dock slutligen på Nexus 5 på grund av prestanda per krona.