Tips på bra displayskydd

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av botze, 20 feb 2012.

1. botze

botze Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    82

MINA ENHETER

Hej,

Undrar om någon kan tipsa om ett bra displayskydd till X10 mini?

Jag körde länge med det som följde med telefonen, kanon tyckte jag! Men nu har jag bytt till något billigt från ebay som är rent skräp, blir repigt på en gång, går knappt att se någonting på displayen i lite solljus. Fanns ju något som hette Invisible shield, hittade denna på ebay, är den vettig? Finns det andra?

http://www.ebay.com/itm/Sony-Ericss...Accessories&hash=item5ae53afe96#ht_3964wt_970

2. quizzly2k

quizzly2k Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Jag har haft Inivsible Shield på min X10 i nästan 1,5 år. Fungerade alldeles utmärkt och ger ett tåligt skydd. Enda "kruxet" med den är väl att det är lite tjockare än skärmskyddet som följer med telefonen och att det kan ge en lite gummiaktig känsla. Inte så att fingrarna fastnar men lite högre friktion blir det. I och för sig en vanesak som inte jag har lidit av men det blir lite annan känsla i skärmen. Men den skyddar bra tycker jag.
    Det finns andra. Sökte på "displayskydd x10 mini" på pricerunner och fick upp en hel lista. Kan vara värt att kolla.

3. martin3

martin3 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

Kjell & Co säljer x10 mini skärmskydd i 3-pack för 80:-. De är ok och ger samma fina känsla som originalet, dock inte samma passform.
    Jag har även provat Invisible Shield som jag tycker är sämre, de är dessutom mycket dyrare. Invisible Shield ger en seg gummiyta som förtar touch känslan. Copter verkar även det vara av den sega sorten.

4. Facemeat

Facemeat Köttfejset Medlem

Mottagna gillanden:
    550
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 12 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 12 Pro
    Kolla på droidstuff.se om det finns :D

-=Mobilized=-

5. botze

botze Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    82

MINA ENHETER

Förmodligen är det typ samma som går att köpa på ebay för $1 inkl frakt :eek:

http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250984127382&ssPageName=ADME:L:OC:US:1123

Har lagt en beställning på ett par såna...

Även om de är kassa så kan man ju byta ofta när de är så billiga... :D