Tips på ny android telefon, N1?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Axer, 31 jan 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Axer

Axer Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Tänkte att jag skulle köpa Nexus S men tyvärr så förlorade jag auktionen. Den slutade så tidigt så jag och farsan han inte vara där och bjuda i sista minuten... Han föreslår Nexus One istället. Vilken telefon tycker ni jag ska ta? Budget cirkus 4000kr men kanske inte behövs... :s

Användas mest till:

SMS,Musik
    Surf
    Spel

2. Vinddraken

Vinddraken Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Axer: Med dom kraven så kan du ta vad du vill ;-)

Nexus 1 är den bästa Android mobilen som finns om du vill ha Vanilla Android, alltså Android som den var tänkt utan några som helst pålagda skal från tillverkarna.

Vill du ha den senaste android versionen före alla andra? Eller har du inte sådana krav? Vill du ha inbyggt tangentbord eller räcker skärmen?

Om du säger vad du drömmer att din mobil ska kunna klara av eller inte klara av så kan man komma fram till en mobil som skulle passa dig perfekt.

Annars för sms, musik, surf & spel så är ju ZTE Blade en jätte bra instegsmobil vad jag har hört.

Test av Swedroid här: https://swedroid.se/test-av-zte-blade-orange-san-francisco/

Annars storlek? Har du önskemål ang. det?

Klart att man drömmer om det stora värsta, och då skaffar man sig HTC Desire HD, Samsung Galaxy S eller Nexus S. Väntar till mars-april så har man ju massor med mobiler med Tegra 2 alltså dual core processor.

Men behöver du allt det där?

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.