Tips på Webläsarvals app

Discussion in 'Applikationer' started by mjoha, Mar 23, 2011.

1. mjoha

mjoha Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Söker efter en app som gör det möjligt att hoppa in på en webläsare med flash när jag går in på sådana sidor, anledningen är att jag Andvänder opera mini och den har inte flash, som ett exempel surfar in på Aftonbladet, ska se ett klipp och när jag klickar på klippet skulle jag vilja att den frågade om jag ville öppna klippet i tex opera mobile. Finns det någon sådan app?

2. qsecofr

qsecofr Android Apprentice Medlem

Telefon:
    S24 ultra

MINA ENHETER

Telefon:
    S24 ultra
    ROM:
    Ja tack.
    ROM:
    Ja tack.
    Opera mobile har precis kommit med en ny version med flash om jag har fattat rätt.
    Fast du kanske inte menade så?

/qsec

3. mjoha

mjoha Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Nej, jag kör opera mini för den passar mig bra, snabbhet inställningsmöjliheten, m.m. men när jag surfar in med opera mini på en sida som det är ett filmklipp så skulle jag vilja att den frågade om jag vill visa klippet i tex opera mobile eller stock browsern, för att sedan återgå till min favorit opera mini, istället för att behöva surfa med stockbrowsern ifall jag stöter på ett klipp jag vill se, eller gå ut från opera mini gå in på stockbrowser gå till samma sida titta på klippet, gå ut ur stockbrowsern för att sedan gå in på opera mini och fortsätta surfa

4. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

MINA ENHETER

Opera Mobile funkar väldigt fint. Körde med Miren innan men Opera är strået vassare när det gäller fart och flyt.

5. osmium

osmium Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Vad är det med Mini som du tycker är bättre än Mobile?
    Opera turbo går ju att aktivera även i Mobile.

6. mjoha

mjoha Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Gillar när det går fort att backa när man varit inne på en sida, gillar även inställningsmöjligheten på bilder och text, på opera mobile tycker jag texten blir för stor på 150% och för liten på 100% vid 150% tycket jag hela surfupplevelsen blir tråkig det är dom största anledningarna