Fråga: Titanium Backup, hur gör jag?

Discussion in 'Galaxy S2 - ROM-filer och utveckling' started by Dellblod, Jan 6, 2012.

1. Dellblod

Dellblod Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej,

Försökte hitta någon med samma problem, men hittade inget, så jag hoppas ni kan hjälpa mig.

Jag gjorde en backup med ca 30 apps till mitt externa SD, dvs jag skapade en mapp på externa minnet och hänvisade Titanium att överföra alla backups dit.
    Nu när jag har installerat en ny ROM, och ska återställa apps + data, så hittar inte programmet mina filer.

Så här har jag försökt:
    1. preferences --> restoration settings --> restore backups to.. ( här valde jag external media), men hittar inget ändå.
    2. Sedan flyttade jag över hela mappen till interna minnet och ändrade då "restore to internal", men det hjälpte inte heller.

Tack

Vad är det jag har gjort fel? Mappen där jag sparade alla backups, är det inget fel på, alla backups finns där.

2. bixxit

bixxit Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Du får installera Titanium backup på telefonen igen och återställa via programmet

3. Dellblod

Dellblod Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Jo jag vet, hur skulle jag annars kunna göra backup, det är precis i programmet jag snackar om när jag menar preferences osv. fungerar inte.

4. Klashosh

Klashosh Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Du har pillat på fel inställning.
    Du vill ju inte ändra TILL vilken plats apparna ska återställas. Du vill ju ändra FRÅN vilken plats apparna ska återställas.
    Ändra "Sökväg till säkerhetskopia" istället så ska du se att det funkar fint :-)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Dellblod likes this.