Snälla ge mig tips på en hyfsad androidlur som är rosa eller lila eller annan tjejstil på.. Frun fick en X10 Mini med rosa skal men tröttnade snabbt. Så vill ha något med större skärm, hyfsad batteritid etc som är rosa, lila eller mer tjejstuk på och som fungerar hyfsat till FB, mail och surf.. Erbjöd henne min Nexus One som bara ligger men den var ju grå.. Så tips mottages gärna.. :-P
Har för mig att jag sett HTC Wildfire i rosa eller om det var rött. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Alltså, jag tror du skall fundera över vad hon skall använda den till och innehållet i telefonen.. det finns ju skal till alla. Här är några exempel på skal till desire hd, och det finns liknande (och många fler) till alla http://www.htcoutlet.com http://www.skal-man.se/ Och sen kan hon ju ha my little ponny som bakgrund på skärmen, eller något Wildfire finns i rött, men ganska tråkig färg för att vara ärlig(finns ju som sagt massor av skal även till dem dock): http://www.katshing.se/mobiler/htc/htc_wildfire-12742_21695 mvh /Max
En tjej som vill ha rosa skal och massa annat skräp bör ju stoppa nåt skräp i skalet också. Så, skaffa en iPhone eller nåt. Är färgen såpass viktig kan knappast telefonens inre spela roll och framförallt så brukar denna typ av person också se den där ofattbara statussymbolen påtalad lur tydligen ska ge bland folk. // A
Personligen tycker jag man ska ha tangentbord om det är nätverka som är prio 1. Skaffade en Desire Z av den anledningen till frugan. Lite stor, lite tung men vafan, har ni sett ett fruntimmer utan handväska?
intressant! Allvarligt så stannade jag upp när jag skrev om "fruntimmer" och funderade om det skulle tas emot på rätt sätt, jag lät det stå. Frugan har i kontrast till dig tio väskor eller mer, hon är fetischist på det området. Och skor, och loppis, och reor och... Ber härmed trådskaparen om ursäkt för OT och alla som tog illa vid sig av min föregående post också om ursäkt
Problemet här är, varför spendera onödigt mycket pengar när man kan få detsamma för ett mycket lägre pris? En sak att rådgöra, annan sak att göra
Ingen fara jag tog inte illa upp,men du har rätt nästan alla fruntimmer har handväska och gillar rosa.
I detta hem frågas det inte efter rosa och inte heller efter statussymboler. Så, Android har gått hem hos den bättre hälften Men just när rosa är viktigt är det ofta väldigt viktigt att det är en iPhone oavsett om den är bättre eller sämre
Min dotter är 8½år och släppte rosa för ett halvår sedan. Hon fick en SE T707 rosa viktelefon... nu dreglas det över min Blade som hon ska få "köpa" av min om ngn månad *tyvärr*
Teoretisk optimering i all ära, men det är inte samma sak i verkligheten när man rekommenderar någon att istället välja en iFåne bara för att "det passar mer in i bilden". Det funkar lika bra med en Android klädd i rosa, allt behöver inte vara svartvitt
Lär väll gå att hitta ett skal om inte annat till desire men som skulle kunna fungera på Nexusen också men jag håller med Mehe hur kan man tacka nej till en nexus one?