Fick idag äntligen tillbaka min kära G3a. Det som gjorts var "helt ny omprogramering av mjukvaran, uppdatering till senaste mjukvaran, funktions testad utan anmn. Mjukvaran uppdaterad till V10H."
Märkligt, tänkte jag, då jag själv gjort hard reset på luren och själv redan uppdaterat den till 10H.
Väl hemma så startar jag upp telefonen och guess what, samma strul med touch skärmen kvarstår, så jag åker tillbaka till MediaMarkt, och lämnar alltså in den igen. Även personen på MediaMarkt märkte ju felet direkt, han kunde inte förstå hur dom skickat tillbaka telefonen utan att dom åtgärdat felet.
Nu är det 11 dagar tills jag åker på en längre semester resa utomlands och jag tvivlar på att jag hinner få tillbaka telefonen tills dess.
Vad ska jag göra? Funderar stark på att köpa nån annan modell så länge? Men vilken?
Leva med en äcklig kontantkortstelefon och köpa en kompakt kamera istället? Vilken isåfall?
Mitt ab är obundet och jag kan ju förlänga det, men känns så jäkla onödigt att köpa ngt nu när Note 4, Z3, Z3 Compact snart släpps. Jag är riktigt sugen på Z3 Compact.
Heeellllp!
Fan.

Click to expand...