Touchskärmen hänger sig

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av Didrik, 5 jun 2010.

1. Didrik

Didrik Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Efter att den initiala glädjen har lagt sig har min flickvän börjat upptäcka en väldigt störande och jobbig sak med sin X10 Mini.

Med oregelbundna mellanrum hänger sig pekskärmen. Den registrerar endast tryck ungefär mitt i skärmen och "hackar" sig fram. Telefonen blir då helt omöjlig att använda under några minuter, för att sedan fungera som den ska igen.

Det kan dröja flera timmar innan det inträffar, men ibland händer det varannan minut.

Någon som har upplevt liknande problem?

Hon funderar starkt på att lämna tillbaka telefonen. Hatar att betala mycket pengar för något som inte fungerar:mad:

2. twintin

twintin Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    59

MINA ENHETER

Har inte läst att någon haft liknande problem. Själv skulle jag nog byta ut den omedelbart bums.

3. bernard

bernard Droidmin Moderator

Mottagna gillanden:
    47 193
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Vi har kört rätt hårt med vår testmodell i alla möjliga sammanhang och den har inte betett sig på det här viset.

Det vore en god idé att få den utbytt och inom en veckas tid från köptillfället så brukar de flesta butiker byta ut luren på studs.

4. Didrik

Didrik Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Gick tillbaka till butiken och gjorde en DOA. Ny telefon och hoppas nu att denna fungerar som den ska.

Tack för responsen!