Track ID

Discussion in 'Xperia neo' started by Mr_East, Oct 8, 2011.

1. Mr_East

Mr_East Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Mitt Track ID har fått spunk, startar av sig själv hela tiden 7 av 10 ggr jag låser upp mobilen är det igång och säger att den inte hittar låten typ.
    Anväder jag headset hoppar det upp inställnigar för Track ID stup i ett.
    Inte nog med att det är grymt irriterande så lär det säkert tugga i sig mumsbitar av mitt batteri.
    Har aldrig använt detta program och vill inte använde det heller, rensade cachen för det utan resultat.
    Nån som har några tips? skulle gärna avinstallerat det.
    Jag vet att jag kan återställa den men va verkligen inte sugen på det när jag fått till den precis som jag vill ha den.

2. Mr_East

MINA ENHETER

Nu verkar den ha fått spel på riktigt kastar upp Track ID hela tiden går inte göra nåt emellanåt så säger den tillbehöret stöds inte, så då trodde jag kanske att den fastnat i handsfree läge eller liknande. Pluggade i en handsfree och då började trippen på allvar startar o stänger ner mediaspelaren, höjer o sänker mediavolymen samt ringvolymen och i hörlurarna sprakar det o lever fan samtidigt som Track ID håller på.
    Har jag en poltergeist i mitt 3,5mm uttag eller?
    Nu är den helt oanvändbar.

3. Mr_East

MINA ENHETER

Lyckades tillslut få ordning på detta (hoppas jag) hittade en snabbkurs om exorsism på nätet ... eller?
    Plockade ur batteriet och rengjorde 3,5mm uttaget grundligt och sedan fungerade det, hade ett liknande problem på min förra lur. Verkar som kontaktytorna i uttaget e jäkligt känsliga mot beläggningar.