Trackball lyser ständigt

Diskussion i 'Hero' startad av philipsward, 10 aug 2010.

1. philipsward

philipsward Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Idag började min trackball av någon anledning lysa konstant, det skiftar mellan att den lyser svagt med fast sken, och att den pulserar som den gör när man har någon anledning att ta sig en kik på telefonen. Jag har ingen aning om hur det kan komma sig, inga nya apps installerade eller dylikt, och det är inte heller beroende på dagens uppdatering då problemet hade hunnit komma redan innan jag uppdaterade.

Hoppas någon vet någon enkel lösning, eller kan det rentav vara så att jag måste göra den där hard reseten som jag så länge dragit mig från att göra? Hur som helst är det irriterande, både då jag inte vet om jag fått nya meddelanden eller inte, och även för att det trots allt måste dra sina procent från den redan urdåliga batteritiden.

Tack på förhand!

2. Joppepopp

Joppepopp Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Min började också lysa idag. Har inte laddat ner något heller. Började för en halvtimma sen.

Dessutom så tror den att hörlurar är inkopplade och får därför inte fram något medialjud utan hörlurar. Har aldrig använt det dessutom. Finns det någon inställning för det?

3. phant0m

phant0m Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Samma problem här, otroligt störande. Har letat i inställningar men inte hittat något.

EDIT: I mitt fall verkar det ha varit att det fanns trådlösa nätverk tillgängliga.

Last edited: 15 sept 2010