Det är väldigt tråkigt när en tråd spårar ur såpass mycket att andra användare känner sig förhindrade att skriva i tråden. Så ska det verkligen inte vara.
Samtidigt ska man komma ihåg att forumet är väldigt stort och att vi i staff inte sitter här 24h om dygnet för att kunna uppfatta allt som sker. Precis som
@chraist skrev så behöver
alla hjälpas åt för allas trevnad, därför vill vi jättegärna att alla som uppfattar problem, otrevliga dispyter eller annat att rapportera det till oss. Det är bättre att göra oss uppmärksamma på något om ni är osäkra, än att inte göra något alls. Gör det via rapporteringsfunktionen eller tagga
@chraist för att påkalla vår uppmärksamhet.
Ja, det här är primärt ett forum för Android, men vänligen respektera att alla inte har samma åsikter. Alla som vill får fortfarande vistas här.
Ser ni en diskussion som redan har eller är på väg att blossa upp, ge er inte in i den och spä på elden. Det tjänar ingen på, allra minst
du. Risken finns att
du istället åker på en varning eller avstängning.
--
Tänker inte kommentera enskilda användare öppet, men för att snabbt nämna tråden som igår spårade ur (som jag misstänker att du menar) så rensade jag bort närmare hundra inlägg som inte bidrog ett dyft till ämnet, vilket nog var rekord för mig i alla fall, och kanske bör ett antal varningar ha delats ut om man ser till inläggen så här i efterhand.
Click to expand...