Eller ca 53 minuter sisådär. Alltså vad jag menar är att oavsett om mitt handlande var moraliskt förkastligt (vilket jag personligen inte håller med om) så var det bevisligen ett mycket effektiv tillvägagångssätt som fungerade mycket väl. Jag hävdar bestämt att vi, de små och svaga jämfört med företagen är helt och hållet utlämnade åt företagens nycker. Jag har aldrig hävdat att
Tre brutit mot några regler eller lagar som jag hade kunnat hävda mig emot dem. Vad jag sagt är att jag känner mig lurad och dåligt behandlad och att jag är way of från att vara en nöjd kund. Hade jag haft konkreta bevis för några oegentligheter och lyckats värva en tredje part som kunde matcha
Tre så hade jag gjort det men det är inte det det handlar om. Jag ber helt enkelt
Tre dra åt helvete därför att jag inte var nöjd med köpet jag gjort, oavsett om det var upp till mig att studera avtal eller inte. Det ska inte vara nödvändigt att försäkra sig om att inga konstigheter är i görningen innan man handlar något, det är en mycket dålig affärsrelation helt enkelt. Som jag skrev tidigare, jag hade redan fått ett glasklart svar från
Tre, jag försökte inte driva nått ärende emot dem över huvud taget. Jag ville framförallt förmedla att jag tröttnat på dem och gett upp, oavsett vems fel det var. Kort sagt, eftersom jag, som är tekniskt kunnig som förstår de här grejerna fortfarande inte lyckades genomföra ett köp där jag blev nöjd oss
Tre var det dags att försöka någon annanstans.
Ehm... nja, alltså jag kan nog hålla med dig om att det är inte ok och ringa kundtjänst och säga till personen att du är dum i huvudet men jag tycker det är helt ok att ringa dem och säga att jag tycker företaget är dumma i huvudet eller för all del, beter sig som en kackerlacka vad nu det ska betyda. Klarar inte de av att hantera det har de helt enkelt fel jobb, när jag t.ex. jobbade för McDonalds och folk kommenterade över hur dåligt saker var hit och dit så tog jag givetvis inte på mig det personligen och är man en sån person som inte kan hantera det så är det som sagt fel man på fel plats. Personerna jobbar med att ta emot det jag säger till företaget, att företaget ska få använda anställda som mänskliga sköldar tänker jag helt enkelt inte ställa upp på men jag förstår att man kan ha motsatt åsikt här.
Men jag tror nog vi är relativt överens om hur man ska bete sig mot dessa människor, det känns som om du fått för dig att jag ringt
Tre och svurit och gormat om vart annat vilket inte är det minsta sant. Den enda gången jag använt krafttryck mot
Tre är i det här aktuella inlägget i början av tråden, du får gärna peka ut vart du tycker att jag går över gränsen och beter mig på ett sätt som personligen skulle såra Nina som tycks vara den som sköter om Facebooksidan, vill också poängtera igen att det inte är ett meddelande riktat mot
Tre utan ett meddelande där jag luftar mina åsikter om
Tre på ett webbforum och låter
Tre få reda på vad jag skriver direkt istället för att de ska snubbla på det senare eftersom jag förställer mig att de har något slags intresse av att veta vad folk skriver om dem.
//AlgoJerViA
Click to expand...