Tre förkortar sitt erbjudande tom 10/4!

Diskussion i 'Tre & Hallon' startad av MatDiggy, 20 mar 2012.

1. MatDiggy

MatDiggy Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    125

MINA ENHETER

När min tjej ringde för att ta tre:s nya erbjudande på Total, så påpekade säljaren att det var bra att hon hörde av sig i tid, för nu så kortar dom erbjudandet från 22/4 till 10/4. Han sa även att dom kunde komma att korta det ännu mer.

Tittar man på deras hemsida så har abonnemanget mycket riktigt förkortats.

Vet inte ko tycker om det, men om ni går in funderingar på att ta detta erbjudande kan det vara läge att göra det nu :teeth:

2. Cupcakes

Cupcakes Mobilberoende Moderator

Mottagna gillanden:
    8 578
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Det står ju "dock längst till" vilket betyder att dom skulle kunna stänga det imorgon och säga - näe, det räcker nu - typ. "Dock längst till" är en väldigt luddig beskrivning ju :)

3. Cliddo

Cliddo Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Klart att dom kan korta ner erbjudandet. Dom har gjort en beräkning som bygger på ett visst antal kunder. Nu har dom märkt att det kommit in fler kunder än vad dom räknat med och tror där med att dom uppnår gränsen 12 dagar tidigare. Att media skriver om det n mycket väl påverka och gör att fler blir kunder så det kanske är slut redan är slut den 27 mars.

4. MatDiggy

MatDiggy Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    125

MINA ENHETER

Lite luddigt är det ju, och det är klart att man får kasta sig på ett sådant erbjudande när det kommer. Ingen idé att suga på karamellen här inte :P

Jo, visst är det så att dom vill binda upp ex antal kunder med kampanjen, och precis som du säger så har dom nog närmat sig kvoten snabbare är väntat. Därav att dom kortat ner tiden.

Ville mest upplysa dom som kanske avvaktat lite ;)