Hej! Jag har idag tre men har tänkt att gå över till tele2. Har haft tre sen jag skaffa mobil så känner inte till någon annan! Tänkte höra om ni vet någon skillnad hastighet och mottagning? Har någon erfarenhet av båda vilken är bäst? Tack på förhand!
Ska du surfa så är 3 bäst, 3 har överlägset bättre samtalskvalité och 3 har snabbare hastighet. Jag vet detta eftersom jag använder både 3 och Tele2. Men kruxet med Tele2 är att man kan smsa gratis till andra med Tele2, och eftersom många har Tele2 och anser att det är billigt är det lite som en ond cirkel, de är långt ifrån bäst men erbjuder man gratis sms till mängden så klart folk köper det om man är ute efter det.
3 alla gånger, MEN om du e ute efter att ha bra mottagning överallt så är Tele 2 överlägsen, för där är 3 helt jävla kass
Hehe, jag har 3000st gratis SMS i månaden med mitt kompis-student Det är alltså 3000 till allt och alla för 19kr/mån. Sedan är MMS fria inom Tele2. Det är samma mottagning via 3G som Telia (eftersom de samäger sina 3G-mastar) Jag har "bara" surfpaketet mini som är strypt till 2Mb, men jag ligger på ca 2,5Mb ner.