Trivs ni på jobbet?

Diskussion i 'Off Topic' startad av svendolph, 31 jul 2010.

1. svendolph

svendolph Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Sitter och väntar

Kom på mig med att sitta och vänta på att semestern ska ta slut och äntligen får ta sig till arbetet på måndag. Sista lördag är ju lite speciell och helgen efter känns det futtigt att bara vara ledig i två dagar.

Hur känner ni efter att ha semester? Trivs ni på arbetet eller är det en pina att gå dit? Ett ställe ni bara besöker för att få lön.

Jag trivs med det jag gör men det är ändå skönt på semestern att slippa gå upp i ottan mån-fred.

2. yayayay

yayayay Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Gillar inte skolan och vill inte dit igen. Låter som att jag är mobbad, haha. Men skolan har jag hatat sen liten. :P Men tack gode gud att det bara är ett år kvar. Sedan kanske man åker bort i ett halvår med några kompisar, alternativt börjar söka jobba direkt.

Det positiva med sista året, förutom att det just är sista, är väl att det blir ännu mer inriktat på vad man vill studera.

*Ignorerar att du skrev jobb* ;)

3. Vetauriel

Vetauriel Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nja. Har magkatarr pga för mycket stress och hets på jobbet så jag skulle inte vilja påstå att jag nångång är särskilt pigg på att gå dit. Inte när jag vet att jag borde sjukskriva mig eller säga upp mig.
    Förut trivdes jag dock :)

4. wmb

wmb Android Veteran Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    2 580
    Operatör:
    Halebop

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Jag trivs med mitt jobb som drifttekniker (kraftvärmeverk) trots att det är rätt hektiskt till och från (just nu mest till)

Under senare delen av semestern så kunde jag t.om tänka mig att börja jobba igen, för att få lite "ordning" på livet

Skolan har jag alltid avskytt, och hoppas jag har pluggat för sista gången

5. Xdroid

Xdroid Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    125
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung Flip 5

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung Flip 5
    Telefon 2:
    Samsung Note 10+
    Men det var ganska skönt på den tiden :) man gick i skola alltså ;)

6. kosmiq

kosmiq Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Just nu är jag något less. Beror visserligen på att jag väntar på att de nya arbetsuppgifterna ska komma igång samt att jag ska få min semester... Sjukt sen semester i år (16:e augusti drar den igång). Som jag längtar!

Efter det så är det nog inga problem att komma tillbaka till jobbet igen! :)

7. kirkx10

kirkx10 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 228
    Telefon:
    Motorola G100

MINA ENHETER

Telefon:
    Motorola G100
    Telefon 2:
    Sony Xperia XZ1 Compact
    Det är ju skönare med semester :-) Men jag trivs bra på mitt jobb, ganska lagom stressande och utmanande.

8. Pzycic

Pzycic Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    356
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy A52s
    Jobbar som trafikövervakare/ trafikledare och trivs riktigt bra på jobbet. Helt sjuka kollegor med udda humor, precis som jag trivs bäst med. Vissa dagar kan det vara lite segt när det inte händer så mycket bara, skulle gärna vilja ha lite mer att göra bara.

9. FlyBob

FlyBob Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    30

MINA ENHETER

Jobb å jobb, lite projektanställning i väntan på att få ut min examen och söka riktigt jobb. Helt dött här under semestertid så sjukt svårt att få gjort någonting, är beroende av många andra.

Jag sitter mest och försöker komma på saker att göra, blir en hel del slöande pga det vilket mest är långtråkigt... som nu.

Jag vill få ut min examen och skaffa ett sjukt kul jobb NU!