Hejsan, jag har tyvärr stött på en del problem med min HTC Desire HD. Jag har sedan det att jag köpte den varit frälst i den men dessvärre så var där redan då små problem med den då. I början så var det det att luckorna knakade bara av att man va vid dom med handen, detta är ju inget stort problem men en grej som jag retat mig på lite bara.
Nu till dom lite större problemen:
1. Mobilen startar om sig själv till och från, detta är oftast då man är vid knappen och låser upp och låser den. Detta har kommit på senaste tiden.
2. Glaset på skärmen har fått en spricka och måste bytas ut, detta hände när jag ramlade med mobilen i handen.
3. Glaset till kameran är sprucket, detta har nog kommit med tiden då den ligger på den linsen hela tiden och att jag tex skriver sms å trycker på skärmen då, vet inte om detta skulle kunna vara en orsak, men tror iaf det kan vara något sånt.
4. När jag lyssnar på musik via hörlurar som jag pluggar in i min mobil så glappar det, stänger av musiken eller byter låt om jag rör på kablen, eftersom kablen drar lite i själva jacket.
Hur går man vidare med detta?
Jag vet inte vad jag har för garantier etc.. har köpt den på
Halebop precis när den lanserades så någon form av garanti borde det finnas kvar? Problemet är att jag även installerat Cyanomod (stavning?) rom på den.
Ska jag vända mig till Halebop eller HTC direkt?
Click to expand...