Har tidigare använt Truphone som är något liknande Skype. Satte in en liten summa pengar på kontot och kunde ringa till fasta telefoner via wifi. Sedan uppdaterade jag Androidversionen och körde en fabriksåterställning. Och nu ett tag efteråt var det dags att installera de,sista apparna jag hade tidigare. Då finns inte Truphone på Market längre. På deras hemsida kan man välja att hämta appen till bl a Android, men eftersom det länkar till Market så kammade jag noll igen. Det var väl inte så mycket pengar jag hade på kontot som brände inne, men lite snopet känns det. Någon som vet något?
Ingen aning om det där egentligen, men om du kollar på google efter en apk så kanske du kan hitta någon. http://www.google.se/search?hl=sv&source=hp&biw=1886&bih=844&q=truphone.apk&aq=f&aqi=&aql=&oq= Annars om du har någon bekant som har programmet installerat så går det att fixa över appen till din lur också.
Stort tack för det tipset. Så är ju inte den här dagen bortkastad - jag har ju lärt mig något nytt som jag inte visste innan. Dvs det här med apk-filerna. Nu kunde jag t o m se att mina 3 dollar fanns kvar på kontot.