Trycka in skolschemat i kalendern?

Diskussion i 'Applikationer' startad av Axer, 10 nov 2011.

1. Axer

Axer Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hej, jag tycker kalendern är skitbra (har Busniness Calendar) grej på telefonen och det skulle bli ännu bättre om jag kunde trycka in skolschemat i den!

Då skulle jag bara behöva dra åt sidan på startskärmen sen ser jag när nästa lektion börjar eller liknande.

Men jag har dock inte lyckats hitta någon inställning som "Varje måndag" eller "Varje Tisdag" etc... Bara "Varje Mån,Ons,Fre" eller "Varje Tis,Tors"...

Finns det någon kalender-app som har en sån inställning? Eller finns det något annat sätt att fixa in det på i Business Calendar(den betalda versionen) så skulle det vara skitbra.

Tack på förhand.

2. Axer

Axer Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Ingen?

3. Axer

Axer Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Nä nu bör jag nog bli riktigt dumförklarad. Jag hade ju kollat i Google Kalender men inte lyckats igår, också nu inser jag att man kan kryssa i vilka dagar som grejen ska upprepas...

Måste ha varit blind igår. Men tråden kan ju vara bra ifall någon annan skulle vara lika blind som jag, eftersom jag inte hittade så många svar när jag googlade på det.

Tur de, hade ju blivit så fäst vid Business Calendar så jag fick spasmer av att försöka ersätta den.
    Sen kostar den ju en slant också...

Last edited: 10 nov 2011