''Tvungen'' att skaffa ny mobil

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av AndroidFtw, 11 mar 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. AndroidFtw

AndroidFtw Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S8+

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S8+
    Hej!

Fick lite pengar över för drygt ett halvt år sedan och köpte då en Galaxy S3 som jag är riktigt nöjd med. Nu har jag ett litet i-lands problem då mitt abbonemang hos 3 går ut snart och dom ringer och vill att jag ska förlänga det hela tiden. Jag får ju en helt ny mobil när jag förlänger abbonemanget men problemet är att jag inte är säker på om det är någon mening med att skaffa en ny just nu, ska jaga vänta någon månad tills abbonemanget har gått ut helt eller finns det något mycket bättre mobil på marknaden just nu än S3:an? Sony Xperia Z är jag inte intresserad av så det är inget alternativ. Budgeten är obegränsad då man får i princip vilken ny mobil som helst ''på köpet'' om man tar ett rätt dyrt abbonemang :)

/AndroidFtw

2. Gorynytj

Gorynytj Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    392
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    S10

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    S10
    Övrigt:
    Razer Nabu Watch
    Vänta iaf tills torsdag då S4:an kommer presenteras.

Jag var i samma tankar, hade en GNote2.. dock såldes den då jag väntar på S4:an.

3. John-Erik

John-Erik Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78
    Telefon:
    Samsung galaxy S9

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung galaxy S9
    Du kan också bara ta en och sälja den som har högst andrahandsvärde. Exempelvis iphone 5. Jag är helt övertygad att Galaxy S3 håller sig bra två år framåt. Det gör även S2an liksom.

Dock tror jag att iphone 5 blir låst till operatören.

Visade sig att jag Tapatalkade via min Samsung Galaxy

4. Freddemann

Freddemann Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Du behöver inte göra något med ditt abonnemang då det annars bara rullar på, självklart vill alla binda upp dig för att då har dom sin inkomst säkrad men du kan också bara vänta tills det finns en telefon som du verkligen vill ha.

Sedan kan man ju också bara ändra om abonnemanget för att få en bättre prisplan och för att spara lite pengar, men det är inte direkt obligatoriskt.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.