Tweeta med bilder i Twidroid på Heron, problem?

Diskussion i 'Hero' startad av gwyrlim, 1 sept 2009.

1. gwyrlim

gwyrlim Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjena.
    Jag lyckas inte tweeta och lägga till en bild direkt från kameran i Twidroid. När jag knäppt en bild får jag meddelandet "media upload complete" men i själva meddelande rutan står Image decoding failed. Kollar jag med Albums har jag 2 "filer" en skräp(bara en grå ruta) och en riktig bild. Innan sista uppdateringen av twidroid så kraschade Albums när jag försökt kolla på bilderna(räckte med thumbnails vyn(camera shots)). Den extra skräp bilden/filen syns inte i Astro eller om jag mountar kortet och kollar från PC'n. Jag kan ta bort den vi Albums.

Någon som upplevt samma sak eller kan kolla med sin Hero? Jag har kollat runt lite på nätet men bara hittat en person till som har problemet.

2. Robbish

Robbish Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har ett liknande problem fast twidroid krashar för mig när jag försöker posta en bild direkt från kameran. Samtidigt dumpar den en tom bildfil i albumet vilket gör att det programmet krashar för den kan inte göra thumbs av en tom fil. Jag måste mounta sd-kortet och ta bort filen från datorn.

Jag skickade ett mail till utvecklaren i hopp om att de kan lösa felet.