Problem: TWRP problem!

Diskussion i 'One M7 (2013) - ROM-filer och utveckling' startad av ostress, 8 jul 2013.

1. ostress

ostress Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Fan min twrp recovery funkar inte! Så fort jag startar om i recovery så fastnar allt precis när twrp startas. Jag ser startskärmen med alla alternativ men inget går att trycka på! Jag kan inte heller starta om telefonen eller något! Fick vänta tills batteriet dog eftersom man inte kan dra ut batteriet heller :/
    Jag har nu bytt till cwm och den funkar, men problemet är att första gången jag startade twrp så funkade den och jag gjorde min backup genom twrp. Jag har testat att installera om den genom både goo manager och rom manager. Den funkar fan inte. Någon som varit med om något liknande och har en lösning? Det är senaste versionen 2.5.0.0

2. plun

plun Android Medlem

Mottagna gillanden:
    520

MINA ENHETER

Drenken och ostress gillar detta.
  3. ostress

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

4. plun

plun Android Medlem

Mottagna gillanden:
    520

MINA ENHETER

Jo det är många som fått problem och snubben som har hemtråden hos XDA verkar ha gått i ide.:P

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2173870

baad medverkade iaf till en ny version.

5. ostress

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Tack och lov för baad! Jag har en till fråga, den har inget med tråden att göra men tänkte fråga eftersom du är väldigt kunnig. Jag använder GE romen och Chrome är bedrövlig. Kan man få HTC browsern på något sätt. Saknar att kunna ha Flash och även flytet i den!

Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta

6. plun

plun Android Medlem

Mottagna gillanden:
    520

MINA ENHETER

Vet ej och det man kan göra är att själv lägga ner tid med att följa trådarna hos XDA samt ev fråga.

Sen är väl AOSP-Browsern med ?? man brukar kunna installera flash till den mha en uppdaterad guide.

Själv kör jag Chrome mer än HTC Browsern....

ostress gillar detta.