Tyvärr, Processen stoppades oväntat....

Diskussion i 'Allmänt' startad av Catte, 30 jul 2010.

1. Catte

Catte Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har rätt ofta på min Desire fått meddelandet Tyävrr, Processen com.htc.(något program) för programmet (programmets namn) stoppades oväntat. Försök igen och så en knapp som heter "Tvinga fram en stängning"
    Iband när detta uppkommer kan man bara testta igen och så funkar det.. ibland så återkommer det varjhe gång.. tex kna jag inte gå in i APN inställningarna längre på min telefon..

Nu ikväll skedde detta för com.htc.launcher för programmet HTC Sence.. vilket innebär att jag inte kommer vidare alls.. telefonen är nu helt obrukbar..

när jag kopplar den till datorn kommer jag dock åt filer och så på telefone.. finna ju tex någon mapp som heter backup! Någon som vet hur jag kan fixa detta?
    Har givetvis startat om och tagit ur batteriet flera gånger.. är nästa grej att testa en fabriksåterställning?
    Eller borde jag lämna in den med felet kvar? Har någon annan oxå frekventa problem med program som avslutas?

Hjälp snälla någon!

2. Catte

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

3. Catte

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

ja jag lyckades! genom att plocka ur sim kortet kom jag till språkinställningarna.. bytte till engelska.. försökte söka på settings men den sökte bara i webläsaren inte i telefonen.. försökte massa gånger och tillsut kom mina gamla sökningar fram.. sökte sen direkt på application, den hittade inget.. sökte på program (det borde ju inte vara på svenska eftersom jag ändra men..) den hittade och jag kom in i inställningarna den vägen och kunde återställa home screen..
    men frågan är vad jag ska göra med mobilen nu.. får som sagt väldigt ofta meddelenaden av denna arten även om det inte varit för htc sense innan..

4. ηπρg

ηπρg Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det ska gå att återställa telefonen genom att hålla inne volym ner och sen välja något av alla alternativen där. Bara så att du vet tills nästa gång.

Om jag nu skulle ha fel så skyller jag på att det inte var läge och stänga av telefonen och testa... :)

Edit
    Om du fortsätter att få problem med force close så är det förmodligen någon äpple som ställer till det.

Last edited: 30 jul 2010