Udda vibrationer

Diskussion i 'Allmänt' startad av Dontotto, 1 feb 2013.

1. Dontotto

Dontotto Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag har haft samma syndrom på både min gamla HTC Legend och min nuvarande Galaxy Nexus. Ibland vibrerar den först en kort sen några sekunder senare tre korta. På Legenden tror jag det inte hände nånting efter det men på min Galaxy Nexus så vill telefonen dela nånting. Helt utan att jag vad jag vet har tryckt på något särskilt . Finns det någon konstig kombo man kan trycka av misstag? Jag blev förresten en gång nyfiken på vad min telefon ville dela med sig av så jag delade till min mail och blev ganska förvånad när det dökuupp en screenshot påminna låsskärm. Jag såg i nån annan tråd att någon hade haft just det där en kort vibration följt av tre korta men att det då handlade om uppstart.

DavidW gillar detta.
  2. DavidW

DavidW Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

Den skickar en fel rapport till Google…tro jag. Min SGS "farted" 1, 123 och sen startade om sig om ram minnet tog slut. I mitt fall berodde det mest på att Facebook, Facebook mesenger och andra ram-giriga appar var igång i bakgrunden samtidigt som jag skulle göra nåt annat.

Dontotto gillar detta.
  3. Dontotto

Dontotto Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Tack! Nu när jag tänker efter så startade nog legenden om sig med. Det var ju väldigt begränsat arbetsminne på den. När den "fes" till första gången visste man att det tar var kört. Sämsta omstarten kom när jag pratade med SOS-alarm. Då skaffade jag nexusen. Där ser man.