Köpes: UK SIMKORT

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av gooner, 29 nov 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. gooner

gooner Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    735
    Operatör:
    Tre

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Ingen som råkar ha ett att sälja / låna ut?

2. Swe

Swe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    41

MINA ENHETER

Har du funderat på att registrera ett svenskt kontantkort; så har du roaming inom EU/ESS
    Halebop - Den schyssta mobiloperatören

Med Halebop GO ringer du för 2 kr per samtal oavsett längd inom EU/ESS; köp ett oanvänt startpaket av mig så har du även 20 gb data varav 10 gb kan användas för roaming inom EU/ESS om du registrerar kontantkortet. Dessutom är det ett nytt nummer; så ingen stör dig i onödan.

Jag har Halebop startpaket med 20 gb 4G-data i 6 månader från det att du aktiverar kontantkortet genom att ringa *101*99# ifrån kortet. Ingen påtankning behövs. (Detta gäller endast dessa kort märkta med erbjudandet på kuvertet; beställer du ett kontantkort ifrån Halebop och ringer *101*99# så händer ingenting, dessutom måste du då ladda på minst 50 kr för att ens aktivera kontantkortet.)

Kortet måste aktiveras innan Agusti 2019, för att inte bli ogiltigt; då är surfen giltig t.o.m. Januari 2020 (6 månader).

Halebops kontantkort är giltiga i 12 månader från när du senast laddade eller använde kortet med utgående trafik (surf, sms, samtal etc.)
    Har du inte använt eller laddat ditt kort på 12 månader pausas kontantkortet i 1 månad innan det upphör. Efter denna pausmånad försvinner ditt saldo och du kan inte längre återuppta numret.

(Kontantkoret kan laddas med Halebop GO, påtankning från 1 kr.)

Kontentan: Surfen kan sparas till och med Januari 2020.

Registrerar du dig som ägare av mobilnumret på Halebops hemsida; så har du även 10 gb roaming per månad inom EU/EES. Dessutom endast 2 kr per samtal; oavsett längd om du tankar på saldo för Halebop GO.

Annars surfar du "helt" anonymt.

Använd gärna som datakort i dual-sim telefon eller via MiFi/tethering.

Det är ett kontantkort; inte "bara" ett datakort.

Kortet är i obrutet kuvert; ingen har använt det innan.

99 kr för ett (1) kontantkort skickat med Frimärkespost inom Sverige.

Vänligen,
    Swe

Last edited: 29 nov 2018
  3. gooner

gooner Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    735
    Operatör:
    Tre

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Detta har ingenting med ett simkort från en engelsk operatör att göra. Men tack.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.