Säljes: UL30Vt (ultrabärbar) ngt def

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Janne303, 25 aug 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Janne303

Janne303 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    502
    Operatör:
    Comviq / Halebop / Fello
    Telefon:
    Xiaomi 14 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq / Halebop / Fello
    Telefon:
    Xiaomi 14 Ultra
    Telefon 2:
    Sony Xperia 1 IV
    Har en UL30VT-QX030V Snabbtitt på Asus UL30VT - Test / Recension - Datorer - SweClockers.com
    som lossnat i plasten i västra sidan av skärmen, alltså inne i skärmen vid gånggärnet (enkelt å laga om man köper Worlds Greatest Site for Asus Spare Part ) men är tejpad med svart silvertejp. Susar lite i prollefläkten men det går säkert fixa. Varit inne för ett år sen för hårddiskbyte så ingen partition med win 7 64 bitar medföljer (går ladda ner och skicka in via Usb och använda produktnyckeln på undersidan av datorn)
    Kan självklart skicka bilder vid intresse.

Ingen garanti kvar. Kartong, kvitto å sånt som följde med från början medföljer självklart.

Pris: Bud

Edit:

Själva gånggärnet är inte trasigt utan det är där skruvarna inne i plasten där det ska skruvas i som spruckit. För och fota det måste jag öppna skärmen igen och har tyvärr inget macro tillgängligt :/ Man ser på den här bilden http://1.bp.blogspot.com/_Pry29P88D1Y/TOFKzmalrtI/AAAAAAAAAB4/oi8FziHTMG0/s1600/DSC02188.JPG tex vad jag menar.

Edit igen....

Äsch det gick åt helvete när jag tog bort tejpen å skulle fota det trasiga. Det blev en spricka i fram kanten i plasten också. Skruvar isär allt å gör extern disk av hårddisken istället...

Sista edit... puuuuh!

Iof om den som ska ha den efter mig ska köpa ny baksida kan ju lägga till lite mer än 100 spänn till på en LCD bezel från samma sida som länkad i första inlägget

Bild: [​IMG]

Last edited: 25 aug 2011
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.