Köpes: Ulefone Armor X7 Pro Dual SIM 4GB/32GB

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Öland4ever, 22 sept 2023.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Öland4ever

Öland4ever Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    105
    Operatör:
    Hallon, Comviq, Halebop
    Telefon:
    Siemens ME45

MINA ENHETER

Operatör:
    Hallon, Comviq, Halebop
    Telefon:
    Siemens ME45
    Telefon 2:
    Siemens M65
    Telefon 3:
    Ericsson R310
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S3 9.7" SM-T825
    Platta 2:
    Samsung Galaxy Tab A 10.1" SM-T515
    Söker en telefon i fint skick och med perfekt batteri - Ulefone Armor X7 Pro Dual SIM 4GB/32GB.

Ägde för några år sedan min första smartphone (en Galaxy S6) men den blev inte långvarig eftersom jag glömde bort att koppla bort den från laddningen (den stod på laddning dygnet runt, året runt). Så då gick jag tillbaka till mina gamla Siemens 2G mobiler. Vilket har funkar perfekt i nästan 20 års tid. :cool:

Men nu gör jag i vart fall ett nytt försök.

Alt till ovanstående/nedanstående (se bild) skulle kunna vara en fullt fungerande smartphone med utbytbart batteri. Som självklart tål lite stötar typ tappas rakt ner i asfalten eller rakt ner på en sten när man är ute i naturen. Och som självklart tål både fukt och regn.

Ett seriöst försök att försöka få tag i något vettigt i telefonväg "om" nu 2G-nätet verkligen stängs ner om något år. Att jag ENBART ska ha mobilen till att RINGA MED samt kunna TA EMOT SMS MED behöver jag väl knappast tillägga. ;)

Bilden nedan är "lånad" från svenska Ulefons websida dock inte hotlinkad därifrån.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.