Updates and events i people

Diskussion i 'Hero' startad av Dinkan, 21 aug 2009.

1. Dinkan

Dinkan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Tjo.
    Jag har synkat alla mina kontakter i people emot facebook. Så långt allt bra. Men efter några dagar har jag märkt lite problem. När jag går in under Updates and events så stämmer inte updatesen. T.ex. så har jag 3 kontakter som precis uppdaterat sin facebook men de ligger längst ner i min lista och till höger så står datumet 01-jan-1970???

Lite synd jag tyckte denna funktion var bra annars för att följa folks uppdateringar på facebook.

2. JDS

JDS Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Det funkar kanon för mig, datum och tid stämmer för alla updates. Telefonen har dock tappat kopplingen mellan mina kontakter och facebook ett par gånger utan förklaring.

Nu kan telefonen göra om alla kopplingar åt mig automatiskt (utom en som, fastän namnet är identiskt så tycker inte telefonen det är en match) men det är rätt så irriterande....skall försöka felsöka lite mer nästa gång det händer.

3. nbulp

nbulp Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

För mig funkade det utan problem, men helt plötsligt vägrade den uppdatera en enda person... Varken bild, födelsedatum eller nåt annat vill uppdateras. Deppigt!

4. JDS

JDS Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Det har som sagt min telefon också gjort ett par gånger. Felet har varit att kopplingarna till facebook har försvunnit men har man varit duktig och har "rätt" namn på sina kontakter så kan telefonen göra om alla kopplingar åt dig. Starta people och gå till Updates. Ifall den har tappat kopplingarna så står det högst upp att telefonen föreslår ett antal kopplingar, tryck där så får du en lista med de namnen som matchar.

5. Dinkan

Dinkan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Okej. Jag fick fel datum på några updates precis innan han tappade alla kopplingar till facebook. Inte så svårt att återställa det men ändå ganska irreterande. Annars gillar jag people applikationen. Hmm kommer inte phonebook 2.0 ha liknande kopplingar emot facebook? Sitter även och hoppas på att handcent kan använda facebookbilderna :)