Uppdatera Hero

Discussion in 'Hero' started by heynow, Oct 5, 2009.

1. heynow

heynow Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej, köpte för ca en månad sedan en Hero och vill nu byta rom och uppgradera den? Vilken ROM bör jag välja? vad skiljer de olika romen från varandra?

MVH Martin

2. tommyhome

tommyhome Youth Droid Medlem

Telefon:
    Sony Xperia Z2

MINA ENHETER

Telefon:
    Sony Xperia Z2
    Telefon 2:
    HTC One X
    Telefon 3:
    HTC Legend
    om du behöver fråga vad som skiljer olika rom:ar så ställ istället följande fråga till dig själv, varför vill jag byta?

när du vet svaret på den frågan, vet du även vad det är du ska leta efter, som du vill ha.

3. MiniHD

MiniHD Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Well, det är ju ett sätt att se det...

...men om man inte vet om vilka förändringar som kan åstadkommas så kanske man inte inser vad man skulle vilja ha.

Jag tycker att det är betydligt lättare att ställa krav om jag vet vilken verktygslåda jag kan utgå ifrån. Annars kan jag ju ställa vilka krav som helst och kommer inte kunna hitta en ROM som fyller behovet...

Således, jag instämmer med TS, en sammanställning av de vanligare ROM:en och en översikt över vilka funktioner som finns vore bra att ha som utgångspunkt.

4. cmiller

cmiller Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Vet inte om jag fattat detta rätt.. Men är en ROm typ ett tema eller uppdatering??? Uppdaterade min Hero i lördags efter jag köpt den. Ingen aning om vad det var men....

Sedan har jag en fråga.. Om någon vet någon bra NES emulator.. Har en nu (Nedoid Lite) Men tycker att styrningen e lite svår.